ASSÅ JAG DOG

ASSÅ INNAN HÄNDE DET EN UTAV DOM VÄRSTA HÄNDELSERNA I MITT LIV...
 
jag skulle gå upp på vinden för att lämna några grejer som var på mitt rum. När jag kommer upp och ska kolla vad jag ska sätta grejerna så upptäcker jag EN FUCKING JÄVLA DÖD FÅGEL EN METER FRAMFÖR MIG. ASSÅ JAG TRODDE HELT SERIÖST PÅ RIKTIGT ATT JAG SKULLE DÖ OCH SEN SPRINGER JAG NER FÖR VINDSTRAPPAN OCH BÖRJAR SKAKA OCH SKRIKA FYFAN. Och asså det värsta va att mamma hade sett den för några veckor sen men inte tagit upp den, ASSÅ JAG KOMMER INTE KUNNA SOVA INATT FYFAN ASSÅ. Aja nu delade jag med mig utav min hemska historia och ja, nu försöker vi blicka framåt.
 
FÖR IMORGON SKA JAG TILL ULLAREEEEEDDDD WWIIIHHHHHHOOOOOOOOOOOOOO MED TILDA SÅ SJUKT NICE! Men nu ska jag försöka sova, måste upp tidigt imorgon och mitt rum e kaos och jag pallar inte med mitt liv, PUUSSS HEEEJJJ <3 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0