HEJÖÖÖÖ

HELLLUUUU  
 
sry att jag inte bloggade igår eller idag men pallar inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. 
Men igår iallafall mötte jag upp Emma i stan vi gick och köpte riccardo (eller hur det nu stavas..) glass och satte oss vid nissan och snackade! Jätte mysigt! MEN NU ÅKER HON IVÄG I 3 FREAKING VECKOR, kommer sakna henne som faaaan.
 
Sen på kvällen åkte jag till mills, och sen vidare till Asta och mötte upp lite folx och sen drog vi till stranden och dom badade och jag och milla satt och lyssnade på depp musik HAHHA sen satt vi där och snackade vid stenarna, så mysigt! Vi drog sen hem till Asta och sedan lämnade vi av Tilda på buss grejsimojjsen och sen satt jag, Asta och Milla kvar där lite random HAHAH.
 
Och idag har jag varit med Lina, vi kollade igenom hemska gamla bilder på mig.............. FYFAN VAD FULA ASSÅ HAHAH sen bakade vi en muuuummmmssiiiiiiigggggg kladdkaka som vi sen åt upp NOMNOMNOMNOMNOOM.
 
 
VI HÖRS PUSSHEEEJJ 
 
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0