I'M HOME BITCHES

Japp, nu är jag hemma igen HIHI
Riktigt underbar resa verkligen! Bilder och sådant stuff kommer senare när jag har mer tid o.s.v för just nu så prioriterar jag mina underbara friends first.

Men kom hem lite innan idag, åt på sibylla och sedan stack jag till Hanna och där var Emma och sen kom Lina. Underbart att få se mina älsklingar igen. Vi kollade fotbollen och kommenterade och hade en jätte fin liten hejaklack med en ramsa som inte hade ett skit med att göra med fotbollen HAHAHAH. Och sen flummade vi runt och skrattade tills jag höll på att kissa ner mig NI VET SÅNT SKRATT ATT MAN INTE KAN ANDAS ja precis sånt.

Men vi hörs senare någon dag när jag berättar mer om resan som sagt, PUSSHEEJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0