MY SEMESTER IN BENIDORM

Hade tänkt att göra ett fint inlägg om min underbara semester som jag hade med lite bilder o.s.v so here you go. 
 
Det här var fjärde gången jag var i Benidorm, som då ligger i spanien för er som inte fattar det HAHAHA underbart ställe är det och lika kul varje gång. Men det här året var vi 5 familjer typ 15pers, sjukt var det för det var folk som överraskade folk som vi var där med så vi blev as många tillslut.. Men varje dag så solade vi, badade, shoppade, åt o.s.v. Vårt hotell ligger vid stranden och i mitten utav allting liksom så det var perfekt. Och en kväll åkte vi även till en stad som heter Althea som låg lite utanför Benidorm, en jätte mysig stad med små gator, vita små hus o.s.v så det var jätte mysigt. Nu pallar jag inte skriva mer så här får ni bilder!
 
The Beach 
 
 
Från utkiksklippan i gamla stan
 
Frukost NOMNOMNOMNOM 
 
NI FÅR FLER BILDER NÅGON ANNAN GÅNG, PUUUSSSSS <3 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0