No one ever said it would be this hard..

TJEENNIIXXXEEEEEEEN 
 
Nu har jag inte bloggat på ett tag men jag har varit lite upptagen HOHOHOOHO 
 
Natten från igår till idag spenderades hemma hos astiizzoozzz med asta och camillaaaaaaa. Vi skulle ha gossip girl maraton, men det sket sig total HAHA men det var fete gozziittt och när vi mitt i natten där någonstans började bråka om vem som skulle sova var och vi höll på i en timme HAHA SJUKT FUUUUUUUUUN. Sen vaknade vi upp i imorse och fick värsta hotell frukosten NOMNOMNOMNOM. Sen tog vi bussen in till mig, in till stan igen och åt på macke donkeeeeeen. Efter det åkte vi till östra stranden och badade, fy vad kallt det var men sjukt sköööööönt.
 
Nu har jag precis ätit världens äckligaste pizza HAHAHA med min käre bror och nu ska jag kolla gossip girl. 
 
PUSSSSSAAAAAAAAAAR ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0