TROTSA SITT LIV GENOM ATT CYKLA PÅ ETT ÖPPET FÄLT NÄR DET BLIXTRAR CAUSE YOLO

SIKKEN SJUK KVÄLL ASSÅ, men jag börjar att berätta om dagen. 
 
Jag mötte upp mina tjejer vid tre och satte och vid bibblan, sen började det ösregna så vi tog skydd inne på biblioteket AHAHHA. Sen stack vi in till stan och flummade osv! 
 
Sen på kvällen mötte jag upp Asta och Wilmis och åkte sedan till östra stranden för att bada. När vi kom dit var det as höga vågor osv så vi hoppade i och det var verkligen as nice och skit kul och bajs kallt HAHA. När vi hade varit i ett tag så kollar jag ut mot havet och ser jätte gråa moln och jag tänkte "shieeet det kan fan vara åska" så jag sa till dom att vi borde gå upp och vi kom fan knappt upp alltså, men tillslut så! Vi började byta om och då började det regna, ösregna. Sen tog vi skydd under ett tak och vi bestämde oss för att cykla hem, mitt när vi var på ett öppet fält så kommer det en blixt och samtidigt en smäll och man bara kände hur nära det var. Paniken tog tag i oss och vi började cykla fort som fan. Vi kom till en parkering och såg en husbil och jag tänke "vi måste verkligen in där innan vi dör". Så jag knackade på och frågade om vi fick komma in och det visade sig vara 2 riktigt sköna människor från västerås. Så där inne satt vi tills åskan och regnet var över, skit kul var det HAHHAHAAH lite spontana grejer som händer ibland liksom casue YOU ONLY LIVE ONCE
 
 
mina underbara finisar! 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0