BENIDOOOOORRRRMMMMM

'
Inatt sticker jag till detta underbara stället, Benidorm. Har varit där flera gånger innan och det är verkligen underbart! Ska bli skönt att komma iväg från detta skitvädret just nu...
 
Men kommer självklart sakna alla mina UNDERBARA OCH VÄRLDS BÄSTA VÄNNER. Fyfan vara iväg från alla i en vecka, kommer kännas hemssskkkkktt. MEN SOM TUR ÄR HAR JAG INTERNETT PÅ MITT HOTEL, LOFE LIFE FEELING DÄR JA.
 
Väntar på att mitt nagellack ska torka och sedan ska jag fixa de sista prylarna, ska upp typ 2 inatt kommer ju inte ens somna innan, HAHHA aja jag är iaf peppad till 100 procent och ja, vi hörs förmodligen där nere! 
 
PUSSHEJ <3 
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0