HÖR OCH HÄPNA MINA KÄRA VÄNNER

JA NU HAR LINEZOZ OCKSÅ EN BLOGG.
Precis, välkomna till min meningslösa och oseriösa blogg som ändå bara mina vänner kommer att läsa.
Men who cares lixxxsom. Och om du nu skulle av någon konstig eller knäpp anledning klicka in på min blogg och tänka att min bloggs namn låter som en pizza eller inte ha en ringaste aning om vem jag är so here you go...
JO Line heter jag, yes och jag är helt flummig och knäpp och folk som inte känner mig som typ ser mig på stan måste tycka att jag är mentalt efterbliven eller något. OCH TRO MIG DET ÄR JAAAAAAG. Det bästa jag vet i hela mitt liv är mina underbara vänner, fotboll, 5 bögar a.k.a ONE DIRECTION, att stå i målet på en fotbollsplan, HEMMAGJORD korvstroganoff, lasagne, vindruvor... Och ja min lista är väldigt lång men jag tror inte någon bryr sig om den så vi slutar där. <3333333333333
Det jag hatar mest i hela världen är fåglar, fyfan. Varenda gång jag är på stan slutar det alltid med att en fågel flyger emot mig och jag skriker så hela stan hör mig och sen springer jag och efter det står alla och kollar på mig som om JAG VET INTE VAD MEN IALLAFALL STÅR ALLA TANTER OCH SKRATTAR ÅT MIG OCH DET ÄR FAN INTE KUL.
ja det var väl lite om mig, CIAO
OCH HÄR FÅR NI EN BILD PÅ MIG OCKSÅ SÅ NU KOMMER IHÅG HUR JAG SER UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0