LOVE LIFE

Ligger at the moment på hotellrummet och har precis ätit frukost. Innan bestämde jag och Mamma oss för att vara lite hälsosamma och nyttiga så vi tog en powerwalk längs stranden, rikitgt härligt var det! 
 
Vi kom igår och allt gick bra förutom att de ropade upp våra namn på flygplstsen och vi höll på att missa flyget för vi var på andra sidan flygplatsen, OCH PAPPA BAH DET ÄR LUNGT, så vi fick springa som tre idioter längst hela flygplatsen YOLO TYP LIKSOM  
 
men vi kom hit typ 12 igår och vi träffade den andra familjen som vi ska vara här med, så vi åt tapas och sedan uti solen <3333333333333
 
Den är så sjukt underbart här och igår åt jag OXFILE NOMNOMNOMNO LOVE LIFE KÄNSLA. Men ni förstår inte hur underbart, det är här äldkar stället så sjukt mycket. Vi bor typ 10 m från stranden och mitt i allt liksom. Men nu måste jag göra mig i ordning för nu jävlar ska jag shoppa HEHSVEJS ALLESAMMANS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0