SENASTE DAGARNA

DET HÄR INLÄGGET SKULLE KOMMIT UPP IGÅTKVÄLL MEN RÅKADE BLOGGA PÅ FEL BLOGG HEHE
 
Har typ inte bloggat på några dagar, men asså jag har faktiskt levt livet. Sånt måste man göra sometimes liksom.
Men jag berättar om de senaste dagarna nu...
 
I torsdags va jag med mina fina tjejer Hanna, Lina och Emma. Vi solade i min trägård åt varma mackor KÄNDES SOM OM MAN VAR UTOMLANDS MED DOM TOASTEN, vi stack ner till stan och satte oss vid Nissan för det var så varmt i min trägård HAHHAHA. Vi åkte hem till Hanna, hade lite skoj i trappuppgången HHAHA. Sen åkte vi till kvibille och sov i Hannas gamla hus. Jättemysigt var det! Grillade marschmellows (stv) kollade på film och bara 
myste helt enkelt. 
 
Sedan vaknade vi upp där på morgonen, åkte sedan hem vid 12. Sen tog jag bussen till Astiizoz, hade inte sett den tjejen på hur längesen som helst typ, så det var jättekul och se henne! Gick till Amie med och snackade med henne , det var nice! 
 
Nu sitter jag iallafall hemma hos Hanna, vi har varit ute och ätit oxfilé NOMNOMNOMNOM LOVE LIFE MOMENT HALLELUJA OSV GAAAAH VAD GOTTT dog lite HAHAH, och nu ligger vi här och kollar fotboll TYSKAN FÖRFAN SCHWEINSTIGER OCH NEUER MINA KUNGAAAARRR <3333333 men vi hörs PUUUUUSSS <3
 
 
EN SÖT OCH GAMMAL BILD PÅ MIG OCH HANNIIIII  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0