LONG TIME AGO

HEJJJSSSAAANN HHHHOOOPPPSSAAAAN 
 
har inte bloggat på ett tag, men har faktiskt skrivit ett inlägg men det har tydligen inte kommit upp? OCH DET VAR AS LÅNGT MED FML 
 
But thats life, berättar istället om mina senaste dagar. Ifrån lördags till söndags sov jag hos Lina, sjukt kul var det. Först åt vi pizza i stan och sen till stranden för att ha picknick, jätte mysigt! Sen åkte vi någon spontan cykel tur så där långt typ HAHAHA. Och sen när vi kom hem till henne igen så bestämde vi oss lite random att sova i tält. Så där stod vi i hennes trägård i mörkret och försökte sätta upp det. Och sen la vi oss där och det var jätte mysigt tills det började ös regna och det låt som om det gick någon i trägården i flipp flopp så vi sprang in till hennes hus och satte oss och åt popcorn istället HAHHAHAHA. Sjukt kul var det!
 
Sen idag har jag bara fixat på mitt rum ( och ja det är fortfarande kaaoooss) och annat smååå plooooock. 
 
men vi hörs igen imorgon i guess KISSEEESSSS 
 
 
 
 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0