SOMMAR <3

 
Fyfan vad underbart allting feels just nu. Fick en sådan känsla idag asså.
 
Men dagen..... Började med att jag åkte till min underbara farmor och var där en stund. Sedan åkte jag till Camilla med Stina, sen gick vi till ica maxi med amie, tilda, asta, och jihan för de delade ut gratis ben and jerry's glass och jag trodde jag skulle dö typ, lyckligaste dagen i mitt liv typ för man fick ta hur mycket man ville HAHAHA. Sen gick vi hem till Amie och åt glassen och flummade runt o.s.v. Ett tag senare åkte vi till östa stranden och myste i kvälls solen, så sjukt mysigt och jag fick sånna jävla summer feelings. Sen åkte jag och Camilla till Amie och skulle glassen, men det slutade med att vi satt på Amies altan med vår underbara humor och snackade om all emellan himmel och jord. HAHAHHAHAH perfekt dag helt enkelt.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0