YOU WEREN'T JUST A STAR TO ME, YOU WHERE MY WHOLE DAMN SKY

 
HELLUUUU MÄNNSIIIKOOOORRRRRRRR
 

Hoppas att ni har det bättre än mig, mår inte alls bra faktiskt... OCH JAPP NU SKA JAG KLAGA, så hoppa över detta inlägget om du inte gillar folk som klagar....
 
jag har ont i huvudet och ont överallt i kroppen typ och trött OCH DEPRIMERAD PÅ DETTA JÄVLA VÄDRET. VI LEVER JUST NU I EN ÅRSTID SOM KALLAS FÖR SOMMAR, OCH PÅ SOMMAREN SKA DET VARA SOL, OCH VARMT, OCH SVETTIGT OCH JA NI FATTAR. meeeeeeeeeen neeeeeeeeeeeej hela denna veckan ska det regna och regna och regna och ja ni fattar JAG PALLAR INTE REGNET FÖRSTÖR MITT LIV. men nu ska vi inte klaga, nu ska vi göra det bästa utav den här situationen, då får vi väl åka och bada i regnet, eller sitta under ett paraply eller vad som NU SKA VI KOMMA PÅ NÅGOT BRA ATT GÖRA I REGNET, DET HÄR SKA INTE BLI NÅGON TRÅKIGT JÄVLA VECKA PÅ GRUND UTAV REGNET.
 
PEACE OUT 
 
SNÄLLA NÅGON, TA MIG TILLBAKA TILL VÄRMEN 
 
 

Kommentarer
Postat av: ASTAAAAAAAAAAA

filmmarathon? när det spöregnar ute, myssssssss
jag är ledig på alla dagar , fast ska jobba dagen efter om det inte regnar då lördag typ ?<3

2012-07-10 @ 00:00:51
URL: http://astalitos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0