HOME SWEET HOME

Japp,
 
hör och häpna allesammans, nu är jag tillbaka i min hemstad igen. 
Jag har nästan rest i ett helt dygn och är jävligt trött. Satt 10 tim på flyget och sen i bil o.s.v 
så är helt slut. Men nu när jag är här hemma och började packa upp alla väskor blev jag fett peppad HAHAHA. 
 
Och dessutom att jag kommer få se alla mina älskade vänner igen, det är nog fan det jobbigaste på hela resan, att vara utan sina vänner men vi ses snart guurrlliieezzz. 
 
Lite allmänt om resan, det här var nog fan den bästa resan i hela mitt liv. Eller den delar plats på toppen med new york. Jag har fått uppleva så otroligt många olika och häftiga saker och jag är så sjukt tacksam över det. Även också att vara i Orlando med bästavän är ett minne för livet, så roligt vi hade där!! 
Efter hand kommer jag lägga upp bilder på de ställen vi har varit på och skriva om vad vi har gjort o.s.v. 
 
Sen ska jag även lägga upp min shopping, fast vet inte om jag ska göra ett videoinlägg eller lägga ut bilder. Jag tror jag lägger ut bilder!! 
 
vi hörs senare PUUUUSSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0